geopende 2014, opende ook een nieuwe era LEIDENE ontwikkeling, dit keer, vroeg door het lage eind van de prijzenoorlog, leiden geleidelijk aan op meer high-end de concurrentieera. Uiteindelijk wat in de toekomst van de LEIDENE markt zal gebeuren? Het is een kwestie van intens belang aan iedereen.
Door de LEIDENE ontwikkeling, kan het product in het aandrijvingskanaal aan kanaal worden geschetst om het merk, het productlijn van de merkuitbreiding te verbeteren om product en merkkapitaal te integreren zulk een weg. Van dit kunnen wij de weg van ontwikkeling, LEIDENE producten zien van één enkele concurrentie, die wordt uitgebreid om de concurrentie, de merkconcurrentie, integratie van de concurrentie te kanaliseren.
De kanaalconcurrentie, de merkconcurrentie, integratie zou van de concurrentie op prijzenoorlog zuiver geen kans hebben om bij allen te winnen. De toekomstige LEIDENE wil gaat een nieuwe era van de concurrentie in, wordt onderscheiden van de aspecten van technologie en de de dienstconcurrentie, die een uniek nieuw product heeft, dat de belangrijke LEIDENE technologie beheerste, die de nadenkende dienst verleende, die woest zal zijn concurreer in de overwinning.
„De marktdifferentiatie“, zowel aanpassend de huidige populaire segmenten, maar ook met een unieke gebruikerservaring van het publiek, LEIDEN licht en versterkt het bedrijf heeft slechts een diep inzicht in het milieu, een diep inzicht in menselijke aard, gepersonaliseerde vervaardigd douane die op dit lichte milieuoplossingen wordt gebaseerd om een onovertroffen concurrentievoordeel te vormen. Heb niemand ik heb, heb ik het uitstekende concurrerende overheersen, dan zal de markt als dit het overheersen, bazig loon voor dit worden geschud.
De technologie wint altijd magische zaken is bedrijfs voor altijd onuitputtelijke beweging veroorzakende kracht van het leven. Met leiden rijpt de technologie primair, hebben de algemene zaken de basis LEIDENE productietechnologie, op dit ogenblik, verbeteren de technologische doorbraken in productinnovatie in technology-driven bedrijven zullen zijn exclusieve prestaties van nieuwe technologieën in de stijl, functie, gebruikstermen resultaten beheerst.
Wanneer de doeltreffendheid van het product niet meer een probleem is geworden, is de dienst de zaken van het winnen van gewichten geworden. Nochtans, achter de snelle ontwikkeling van leiden, maar de verborgen dienst zonder de dienst van „kater“ naverkoop met te verkopen koopwaar omhoog te houden, is er altijd een lange of korte garantieperiode, nog beter merk, maar ook zal er een verscheidenheid van kwaliteitsproblemen zijn, dan is de dienst bijzonder belangrijk. Daarom in de nieuwe era van leiden zal de concurrentie, die de aandachtige dienst kan verlenen, een voorsprong in de concurrentie hebben.
Natuurlijk, als het bedrijf verschillen, technologieën en de diensten kan ook hebben, zal het uncrowned koning worden.
Contactpersoon: Mr. Anheer Melton
Tel.: +86 18680320324
Fax: 86-755-23113850